torsdag 8 januari 2009

Till nästa år i Poznan´

Det blev en personlig-reflektion/krönika (hoppas inte Åttingsberg såg), och en bild i Kyrkans tidning. Och det är kul att någon tar upp Taizémötet som ju faktiskt var en rätt fantastisk tillställning.

http://www.svenskakyrkan.se/default.aspx?di=187347

Börjar smått komma tillbaka efter julnyårshelgen. Till mitt skrivande om mig och mina tankar i etern.. ställe och smultronstället för alla dem som läser mina tankar. Nu lyckades jag i alla fall få mig publicerad och det är jag väldeligt glad för. Ska försöka bygga upp en lite portfolio med de grejjer som faktiskt blivit publicerade. Blir nog kul.

Jag har varit seriös också, inför det nya året. Jag har skaffat en kalender, rosa skjortor och börjat kamma håret bakåt. (Varning för halvsanning)

Så nu har jag knegat, planerat och rest. Känns bra och helgjutet. Mitt pluggande släpar hopplöst efter. Men det får va som det är.

Geelykkelich Niewjaar (som de säger i Flanderen) I alla fall.
Nu ska jag skriva klart mina anteckningar och sen bär det av till Bö'länge för en kväll. Ska bli trevligt. Nåväl, det var nog allt.

Snart kommer jag nog slänga upp lite bilder från Bryssel. Har gjort ett snitsigt litet bildspel i soundslides, det var kul.

Orkade du läsa allt detta jidder var du duktig.
Och om inte annat ses vi nästa år i Poznan´! (Hurray)

Inga kommentarer: