onsdag 3 december 2008

Social frekvens och ensammast i världen

Så mycket förändras från en gång till en annan. En kväll sitter du där och har det trevligast nånsin. En annan sitter du med samma människor och allting är bara awkard.

Tänk om man har en social frekvens, ens hjärtslag slår antingen i synk eller osynk med de andras. Om de går i synk är allt supertrevligt och går de i osynk sitter du där, mitt bland vänner, allt borde vara trevligt men du är ändå ensammast i världen.

Just nu känner jag mig ensammast i världen.

Hoppas att det går över till i morgon.
Godnatt

PS:
Kontaktannons:
Vill någon dissa allt med mig. Jag söker ett par personer, minst tre (vi skulle alltså vara fyra totalt) som vill lämna vardagen bakom sig och bara vara. Vi skulle resa, hanka oss fram och göra det vi vill utan preferenser.
Ring

Inga kommentarer: