fredag 13 februari 2009

En ovanligt glad dag

Efter att äntligen redovisat vårt grupp-arbete (med rätt bra resultat tror jag till och med) sprang jag ner på stan och hämtade nyckeln till mitt nya rum. Äntligen lämnar jag förrådet (det är precis vad det låter som, mellanlagring av studenter i väntan på examen. Så på måndag ska jag börja flytta! Den som vill hjälpa till är sjukt välkommen.

I vilket fall upptäckte jag att min galna vision om att pressa in två sängar i rummet nog kan bli verklighet. Jag blev glad.

Sen när jag kom hem upptäckte jag att jag fått hem mitt ex av (den ännu galnare och helt fantastiske visionären)Shane Claibornes bok "den oemotståndlige revolutionen." Vem kunde tro att det kunde komm något gott från USA liksom :D Nåväl, nu kan jag låna ut den till alla jag känner och som behöver läsa den.

Sen fick jag ett mail från det fantastiska bandet Pickadoll. Jag ska få köpa en skiva av dem, kan en dag bli bättre??

I helgen åker jag till Söderhamn för att hälsa på mina doktor-phil föräldrar som jag på det stora hela taget är väldigt tacksam för.

Allt gott

2 kommentarer:

Malin sa...

om jag bara hade varit i Sundsvall hade jag hjälpt till med flykten från förrådet så hade jag hjälpt till!

Malin sa...

hmm konstig kommentar den förra, men min dongel (=P) fungerar inte så bra...