lördag 7 februari 2009

Those slacking days

Vaknade, snoozade, läste tidningen och drack te. Idag är det skönt att inte göra någonting. Kanske ska måla eller plugga lite, men i så fall är jag ambitiös. Jag skulle behöva panta flaskor och köpa avocado (ett inte helt kosher beroende som drabbat mig på sistone*) och lyssna på skivor. Igår blev jag påmind om att jag måste köpa Billie Holiday skivor (ljuva konsumism) för det är jag värd.. eller nått.

Men jag har diskat så lite duktig har jag varit. I vilket fall har jag målat massor på sista tiden. Och fotograferat inget. Jag borde gå ut med kameran och exprimentera en massa, men just nu orkar jag inte ta tag i det.

Om någon som läser min weblogg känner en graffitisticknings-artist så snälla hör av er, speciellt om de bor i Sundsvallsområdet :)

*Okay, rent tekniskt sett är det väl kosher, men inte kosher... äh ni fattar

2 kommentarer:

O sa...

hatar du avokadosar?

Jonathan sa...

Nae, bara att de är så dyra, avocadosarna har blivit lite det nya mozarella