torsdag 22 maj 2008

Dissidensen tätnar

Lång diskussion, djupt missnöje, fortsätter det så här kommer snart Jonathanismen att bli verklighet. Teologin är för komplicerad, kyrkan för sluten, jag för dissident. Efterlyser en trevlig flicka med mycket tid som kan få mina tankar på andra vägar. Romantiska intentioner kan förekomma i fall av klick. Hmm, borde nog ta och gå och lägga mig. I morgon är det munta. Sen förhoppningsvis volleyboll med Simeon. Det ska bli kul.

Ps: Är du en vän till mig som inte hört av sig den senaste månaden? Gör slag i saken, du är saknad! Att jag tentapluggar betyder inte att jag har näsan i böckerna 24/7. Jag har tid att svara på välmenande mail. Och nej, det är inte okay att skicka en "knighthood invitation" på facebook.

Allt som allt är terminen på väg mot sitt slut. Det är dagens tredje bloginlägg. Mina högtravande intentioner blev rätt så lågtravande i slutändan. Jag vet inte ens hur det hände.

Inga kommentarer: